הובלת משרדים

עוברים למשרד חדש? מעוניינים לבצע את המעבר במהירות, ביעילות וללא נזק או אובדן?
עם שירות הובלת משרדים של חברת הובלות אוראל זה אפשרי!
ל 10% הנחה ולהזמנת שירות
חייגו עכשיו

מה דרוש להובלת משרדים:

  • בחירה בתזמון הנכון
  • אריזה נכונה של כל החפצים
  • ניהול טוב של העבודה
  • ומעבר לכל – חברת הובלות טובה!
הובלת משרדים

לקראת הובלת המשרד

מעבר משרד הינו מאורע מורכב למדי, שבמהלכו צריך לארגן ציוד רב, ולהעביר לא מעט דברים שעולים הרבה כסף, בדגש על ציוד מחשבים. בכדי שכל התהליך הזה יעבור בצורה מהירה וחלקה, מבלי לגרום לנזקים מיותרים, יש צורך להיערך למעבר מראש. בראש ובראשונה יש לבחור את התזמון הטוב ביותר להזמנת ההובלה. כך למשל, אפשר לבצע את המעבר בתקופות הדממה, כשבכל מקרה לא ניתן מענה ללקוחות, למשל חופשת חול המועד של פסח או של סוכות. צעד חשוב נוסף לקראת המעבר הינו איתור של חברת הובלות מקצועית, שיש לה ניסיון בביצוע הובלת משרדים ושערוכה לספק לכם את המענה הדרוש.
חברת הובלות אוראל מתמחה בהובלת משרדים, כאשר היא מלווה את לקוחותיה לאורך כל התהליך, עד להשלמת המעבר. בראש ובראשונה, החברה מספקת חומרי אריזה ומתדרכת את העובדים כיצד לבצע אריזה נכונה. בהמשך, היא דואגת להיערך בצורה נכונה להובלה, מבחינת מספר משאיות ההובלה וצוות העובדים. לאור הניסיון הרב שלנו בתחום זה, יש לנו נהלי עבודה ברורים ומסודרים, המאפשרים לנו לבצע את העבודה בצורה יעילה ומהירה, ומבלי לפגוע בציוד שלכם. מעבר לזאת, אנו דואגים לפרוק כל ארגז ליד העמדה של העובד הרלוונטי, וכך מקלים בצורה משמעותית את ה"נחיתה" במשרד החדש.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!
התקשרו ותהנו מ 10% הנחה!